🌟 A Google platformon található ügyfélvélemények felbecsülhetetlen információforrást jelentenek cégünk számára. 📊

Centrum Światła Handel i Projektowanie Kft.
lampak24.hu

4,8
A lampak24.hu és aldomainjeinek felhasználási feltételei

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján https://www.lampak24.hu és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (https://www.lampak24.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

1. Szolgáltató adatai:

  • Centrum Światła Handel i Projektowanie Kft. mint Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató)
  • Vevőszolgálatunk címe: 42202 Czestochowa, Tartakowa 15/21, Lengyelország
  • Cégjegyzékszám: 0000935831
  • Cégnyilvántartási hatóság: REGIONÁLIS BÍRÓSÁG CZESTOCHOWABAN, A NEMZETI NAPI NYILVÁNTARTÓ GAZDASÁGTARTÁSI XVII.
  • Adószám: 30518012-2-51
  • VAT EU: PL9492243189
  • REGON szám: 386180810
  • Telefonszám: +48 887 22 00 71
  • Központi e-mail cím: [email protected]
  • Weboldal: www.lampak24.hu
  • Áruház neve: lampak24.hu
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Kapcsolattartó neve: Piotr Śliwiński
  • Kapcsolattartó telefonszáma: +48 887 22 00 71

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • beltéri és kültéri lámpák és világítások
  • fényforrások, izzók
  • világítástechnika

2. A termék ismertetőjénél megtalálja a termék paramétereit és bruttó árát (nettó+23% ÁFA), amely a magyarországi házhozszállítás költségeit nem tartalmazza. A házhozszállítás költsége 2499 Ft (csomagolással együtt), 70000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. A webshopból való vásárláshoz igénybe vett hálózati hozzáférés és egyéb távközlési szolgáltatás díjai Önt terhelik. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

3. A megrendelt árut a GLS, a DPD vagy a UPS szállítja. A futár kiválasztása az elküldött áruk specifikációjától függ. És különösen a méretei és súlya alapján.

4. A világítástechnikai termékek listája megtalálható a www.lampak.hu honlapon. Az üzemeltető nem garantálja az összes. A szállítási időt minden terméken feltüntetik. Ha a vevő egynél több terméket vásárolt, akkor a leghosszabb szállítási időt vesszük figyelembe.

3. A megrendelések feldolgozása

1. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00 – 16:00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

2. A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A sikeres megrendeléshez a vevő a termékeket kiválasztja, megfelelően kitölti a megrendelőlapot és elküldi a rendelést. Az elküldött rendelés egy adásvételi szerződési javaslat. A rendelés egyidejűleg az áru lefoglalására is szolgál.

3. Az áru kézbesítettnek van tekintve, amennyiben a vevő által megadott címre lett kézbesítve. Ha az áru két különböző időszakban lesz elküldve, például azért, mert a megrendelt termékek közül valami épp nincs raktáron, akkor a vevő csak egyszer fizet szállítási díjat.

4. A szolgáltató minden vásárlásért eladási számlát küld. Az eladási számlát csak elektronikus úton küldjük el a megrendelésben megadott e-mail címre.

5. A kiállított számla módosítása lehetséges, amennyiben termék modósításra került sor, vagy eltérő adatok szerepelnek az eredeti számlán (pl. elütés, a számlán feltüntetett áru helytelen mennyisége, stb.), csak a számla kiállítási időpontját követő hónap 3-ik napjáig. Ezt követően nem lehetséges a módosítás.

6. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívülálló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén az összeg visszautalásra kerül a feladó részére. A vevő is törölheti indoklás nélkül a rendelést, ezt a megrendelésnek az eladó által való megerősítéséig teheti meg.

4. Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba (előre beállított mennyiség 1 db)

2. A jobb felső sarokban, válassza a „KOSARAM”. Ezután válassza ki a „Tovább a fizetéshez”.

3. Ezt követően a személyes adatok, majd a szállítási és a számlázási adatok megadása következik. Amennyiben már regisztrálta magát, egyszerűen be tud lépni a fiókjába. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció. Elérhetőségi adatok megadása (e-mail cím a telefonszám) - Elérhetőségi adatok megadása (e-mail cím a telefonszám) - többet erről az Adatkezelésről címszó alatt.

4. Szállítási és fizetési mód kiválasztása. A megrendelt árut a GLS, a DPD vagy a UPS szállítja. A futár kiválasztása az elküldött áruk specifikációjától függ. És különösen a méretei és súlya alapján. Fizethet PayU gyors elektronikus átutalással (hitelkártyával együtt) vagy Pay Pal-lal.

5. A megrendelés módosítása. Válassza ki a terméknév mellett a kívánt mennyiséget. A terméket a kosárból is eltávolíthatja, ha a terméknév bal oldalán található "keresztre" kattint. A fizetendő teljes összeg az áruk listája alatt található.

6. A megrendelés és a megadott adatok ellenőrzése, az Általános Szerződési és Felhasználási feltételekkel való egyetértés megerősítése. Erősítse meg a személyes adatok feldolgozásához való hozzájárulását is.

7. Kattintson a gombra "Veszek és fizetnek".

8. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. A megrendelés automatikusan generált visszajelzése még nem jelenti a megrendelés elfogadását. Ez csak annak a megerősítése, hogy a rendelést már nyilvántartásba vették az eladó rendszerében.

9. A beérkezett megrendelését telefonon csak abban az esetben erősítjük meg, ha vagy a megjegyzésben leírtak vagy az áru hozzáférhetősége ezt indokolja, illetve szükség van a megadott adatok egyeztetésére! A rendelés egyértelmű megerősítése vagy „A rendelés állapotának változása“ témájú e-mailben  vagy  telefonos megerősítéssel történik, amikor az eladó és a vevő megerősíti a rendelést. ,Szerződéses kapcsolat az eladó és vevő között, a termék a megrendelésben feltüntetett szállítási címre való kézbesítésével és a termék átvételével jön létre.

10. A törvény értelmében az eladó köteles kiállítani a pénztárbizonylatot a vevő részére. Továbbá az eladó köteles a bevételt online iktatni és bejelenteni azt az adóhatósághoz(műszaki hiba esetén legkésőbb 48 órán belül).

5. A megrendelt termék házhozszállítási díjának kifizetése

1. A terméket a megrendelés után azonnal fizetni fogja. A termékért fizethet: g

  • yors online átutalással a PayU-n keresztül
  • hitelkártyával - Pay Pal-n vagy PayU-n keresztül
  • Gyors, elektronikus PayPal fizetés

2. A megrendelt termékek elérhetetlensége esetén fenntartjuk a jogot a szerződés felmondására. A problémákról e-mailben értesítjük Önt. Ezután a megrendelés törlésre kerül, és az összes kifizetés visszatérítésre kerül. A visszatérítést történik oly módon, amelyben a kifizetés.

6. Házhoz szállítás, információk

1. A megrendelt árut a GLS, a DPD vagy a UPS szállítja. A futár kiválasztása az elküldött áruk specifikációjától függ. És különösen a méretei és súlya alapján. 

2. A GLS, UPS, DPD hétfőtől-péntekig normál munkaidőben kézbesíti a csomagokat. A címzett e-mailen vagy SMS-ben értesül a csomag feladásáról.

3. A címzett számos kézbesítési lehetőség közül választhat - közvetlenül az üzenetben megadott weboldalon keresztül rendelkezhet a csomag sorsáról. Az online csomagkeresési funkció a nap bármely szakában elérhető: ehhez mindössze egy vagy több csomagszám vagy referenciaszám megadására van szükség. A csomagtörténet itt azonnal megjelenik – sikeres kézbesítés esetén az átvételi elismervénnyel együtt.

4. A küldemények kibontására kézbesítés előtt nincs lehetőség.

7. Házhozszállítás díjszabása

1. A csomagok szállítási díja 2499 Ft ÁFA-val. Ha a megrendelés az adott kedvezmény levonása után meghaladja a 70000 Ft-ot az eladó átvállalja a szállítási díjat.

8. Garancia

1. Az eladó minden eladott áruhoz kiállít okmányt, azaz számlát vagy nyugtát, amely jótállási jegyként szolgál, és így tartalmaz minden szükséges információt (név, ár, mennyiség , stb ), amelyekre a vevőnek reklamáció esetében van szüksége. Az áru átvételének az a pillanat számít, amikor a szállító átadja az árut a vevőnek és ezzel megkezdődik a szavatossági idő. Az eladó felelős a hibákért, amelyek az áru kézhezvételekor észlelhetők és az anyagi vagy gyártási hibákért a jótállási idő alatt. Ez nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyeknek már lejárt a szavatossági ideje Ugyancsak nem vonatkozik a termékek használatából eredő elhasználódásra és a természeti jelenségek által okozott hibákra. Az eladó nem vállal felelősséget a nem megfelelő szerelésből, a termék ellátásának elhanyagolásából vagy a gyártó utasításainak be nem tartásából eredő hibákért.

2. A garancia nem vonatkozik azokra az izzókra (fényforrásokra), amelyeket lámpák alkatrészeként vásárolt, és így azok ingyenesek voltak, ezek reklámtárgyak.

3. Termékekre gyártótól függően 24 hónap garanciát vállalunk.

4. Ha termékhibát talál, regisztrálja panaszát itt. Írja be a megrendelés számát és e-mail címét, amelyet megadott a megrendeléskor. A panaszosztály 3 munkanapon belül felveszi a kapcsolatot az ügyféllel. A hirdetett termékek visszaküldése a szolgáltató költségén történik. A szolgáltató küld egy futár, hogy vegye fel a csomagot. Célszerű az árut eredeti vagy megfelelő szállítási csomagolásban küldeni, mert az eladó az áru elfogadása előtt nem felelős az esetleges mechanikai sérülésekért.

5. Az eladónak vagy a gyártónak figyelembe kell vennie a reklamáció és az áru hibájának indokoltságát, és kiértékelés után tájékoztatnia kell a vevőt telefonon vagy e-mailben a reklamáció elbírálásának eredményéről.

6. Portósan (utánvéttel) küldött csomagokat átvevőpontunk nem tud fogadni, azt minden esetben visszaküldi a feladónak.

7. A vevő elállási joga

1. A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A szerződéstől való elállási jog a vásárlót - fogyasztót illeti. Abban az esetben, ha a vásárló vállalkozó, (cég, szervezet) és feltünteti a rendelés során az adószámot, a törvény adta 14 napon belüli szerződéstől való elállasra nem jogosult.

2. Jelen tájékoztató hiányában a fogyasztó jogosult három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

3. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci  mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az általa szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
  • Hang, illetve kép vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

4. A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. §
(1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat.
(2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát
a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig,
b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított
három hónap elteltéig gyakorolhatja.
(3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés  kézhezvételére - a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve - a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben - a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra.
(4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.
(5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az
elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
(6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
5. §
A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot:
a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte;
b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ;
c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta;
e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében;
f) szerencsejáték-szerződés esetében.

A törvény további részletei megtekintése itt.

8. Az eladó elállási joga

1. Az eladó a megerősített adás-vételi szerződéstől csak az áru elküldésének pillanatáig állhat el, de csak a termék hosszú idejű elérhetetlensége vagy jelentős drágulása esetén. Az elállás szándékát az
eladó minden esetben köteles jelezni a vevőnek a keletkezett helyzet megoldásának érdekében.

9. Az elállási jog gyakorlásának menete

1. Ha visszavonási jogát kívánja gyakorolni, akkor ide kattintva teheti meg, az átvételtől számított 8 munkanapon belül.

2. A visszatérés megerősítése után az ügyfél e-mail értesítést kap. 

3. A visszatérítés a szolgáltató költségén történik. A szolgáltató futárt küld a csomag gyűjtésére. A terméket eredeti csomagolásban, az összes tartozékkal együtt, sérülésmentesen és a számla másolatával ellátva kell visszajuttatni az eladóhoz. A csomagnak tartalmaznia kell egy RMA dokumentumot. Az RMA dokumentumra mutató linket e-mailben küldik el az ügyfélnek a visszatérés visszaigazolásával.

4. Kiemelten vigyázzon a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a vásárlót terheli!

5. Abban az esetben, ha az áru nem ép állapotban kerül visszaszállításra, a vevő köteles megtéríteni az áru eredeti állapotba való hozatalával járó költségeket és az árun okozott kárt. Ezen költségek és károk megfizetése úgy történik, hogy az a vételár, amelyet az eladó elállás esetén visszatérít, a költségek és a károk értékének megfelelően csökken.

6. Abban az esetben, ha az elállási szándék a teljes megrendelést illeti, cégünk visszatéríti a kifizetett vételárat 7 napon belül. 

7. A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítjük a csomag kibontását, illetve a visszaküldött termék megvizsgálását. Erre a későbbiekben történő, esetleges félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt). A termék visszaérkezését követő tizenöt napon belül a Szolgáltató cég a vásárló által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát vagy annak indokolt részét.

4. A portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.

10. Adatkezelés

A személyes adatok védelme biztosítva van, az érvényes előírásokkal összhangban, az Európai parlament EU 2016/679 számú rendeletének értelmében, amely taglalja az adatok védelmét ezeken az internetes oldalakon.